3 هتل محبوب خیابان استقلال استانبول

هتل نوبل 22

هتل نوبل 22 یک هتل جذاب 4 ستاره است که در خیابان استقلال در قلب شهر استانبول واقع شده است. این هتل نزدیک بهترین  اماکن تاریخی استانبول  مثل ایاصوفیه، برج ساعت، میدان تکسیم و بازار ادویه واقع شده است.نزدیک ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه آتاتورک استانبول است که به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید. بعضی از بهترین و مدرن ترین  مراکز خرید استانبول  در نزدیکی این هتل واقع شده اند و شما به راحتی با پای پیاده می توانید از بهترین فروشگاه های استانبول بازدید داشته باشید و از بهترین برندهای دنیا خرید کنید. اتاق های هتل نوبل 22 بسیار لوکس هستند و امکانات تفریحی متعددی نظیر وای فای رایگان و تراس های بی نظیری با چشم انداز دریا دارند. این هتل خدمات 24 ساعته به مهمانانشان ارائه می کند و در هر ساعتی از شبانه روز به شما سرویس می دهند. تعداد زیادی رستوران محلی نیز در نزدیکی این هتل زیبا در خیابان استقلال وجود دارد که می توانید غذاهای لذیذی در آن ها میل کنید و شب های اقامتتان در تور استانبول نوروز  را نیز در فضای سرزنده خیابان استقلال سپری کنید. جذابیت هتل نوبل 22: این هتل 22 اتاق دارد، در قلب استانبول واقع شده است و چشم انداز بی نظیری به تنگه بسفر دارد.

هتل تام تام سوئیت

هتل تام تام سوئیت یک بوتیک هتل در  تور ارزان استانبول  است که در منطقه پر جنب و جوش گالاتا واقع شده است و فاصله نزدیکی تا میدان تکسیم دارد و اقامت در آن برای توریستانی که عاشق گشت و گذار هستند، انتخاب ایده الی به نظر می رسد. ساختمان هتل تام تام سوئیت چشم انداز بی نظیری به گلدن هورن دارد. فرودگاه بین المللی آتاتورک هم در فاصله 20 دقیقه ای تا این هتل واقع شده است. این هتل در ساختمانی زیبا که قدمتش به سال 1901 بر می گردد، واقع شده است. این هتل 5 ستاره انواع امکانات رفاهی را برای مهمانانش تدارک دیده است. رستوران داخل هتل نیز انواع غذاهای لذیذ را در یک فضای کاملا مدرن سرو می کند. با اقامت در هتل تام تام سوئیت می توانید در کتابخانه آن بنشینید و ساعتی را به مطالعه در مورد تاریخ و فرهنگ استانبول بگذرانید. اتاق های این هتل نیز به زیبایی دیزاین شده اند و قالیچه های دست بافت زمین آن ها را زینت بخشیده اند. بعضی از سوئیت های این هتل زیبا چشم انداز بی نظیری به باغ و حیاط آرامش بخش هتل دارند و بعضی دیگر از سوئیت ها تراس های شخصی جذابی دارند که می توانید بعد از ظهرهای آرامی را با  تور لحظه آخری استانبول  در آن ها سپری کنید. جذابیت هتل تام تام سوئیت: این هتل 20 اتاق دارد و در منطقه پر جنب و جوش بی اوغلو واقع شده است. در ساختمان تاریخی آن حمام های مرمرین و بسیار لوکسی ساخته شده است و رستوران آن در بالای ساختمان چشم انداز فوق العاده جذابی به شهر استانبول دارد.

هتل آمیرا

این هتل 4 ستاره فقط 13 کیلومتر از نزدیک ترین فرودگاه استانبول فاصله دارد و موقعیت مکانی بی نظیری در استانبول دارد. با یک پیاده روی کوتاه می توانید از این هتل به ایاصوفیه، مسجد آبی و گرند بازار بازدید کنید. با اقامت در این هتل می توانید روزهای خود را با سبک خاص ترکیه ای در  تور استانبول بهار  سپری کنید. این هتل زیبا یک مرکز اسپای لوکس نیز دارد که آرامش را مهمان وجودتان می کند و در آن می توانید از آبتنی در جکوزی گرم آن و یا خدمات ماساژ لذت ببرید. اتاق های دلباز این هتل امکانات رفاهی مدرنی نظیر وای فای رایگان، تلویزیون ال سی دی، حمام های جکوزی دار و مبلمان لاکچری دارد. نقاشی های روی سقف اتاق ها هم به زیبایی محیط داخلی هتل افزوده اند و زیبایی آن ها را دوچندان کرده اند. جذابیت هتل آمیرا: این هتل 32 اتاق دارد و در منطقه تاریخی سلطان احمد واقع شده است و چشم انداز منحصر به فردی به تنگه بسفر دارد و اتاق های آن با سبک کلاسیک دیزاین شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *